News - Cù una crescita di i rivenuti di un annu di 8 volte è una satisfaczione di l'utilizatori di 93%, a cumpagnia di fisioterapia digitale SWORD Health hà finitu u finanziamentu di a Serie C di $ 85 milioni.
page_head_bg

News

Cù una crescita di i rivenuti di un annu di 8 volte è una satisfaczione di l'utilizatori di 93%, a cumpagnia di fisioterapia digitale SWORD Health hà finitu u finanziamentu di a Serie C di $ 85 milioni.

A malatia di MSK, o disordine musculoskeletal, hè una di e cause principali di u dulore crònicu è di disabilità, chì affetta più di 2 miliardi di persone in u mondu è affettendu u 50 per centu di l'Americani.In i Stati Uniti, u trattamentu di MSK costa ancu più cà u cancru è a salute mentale cumminati, chì rapprisentanu un sestu di a spesa tutale di u mercatu di a salute di i Stati Uniti, è hè u più altu mutore di u costu di a spesa sanitaria, per un totale di più di $ 100 miliardi.

I cunsiglii di trattamentu attuale per MSK suggerenu chì l'aspettu fisicu, psicologicu è suciali sò più efficaci per affruntà parechji aspetti di u dulore, è u trattamentu hè cunsigliatu prima di confià in medicazione, imaging è chirurgia.In ogni casu, a maiò parte di i pazienti ùn ricevenu micca una cura adatta, chì porta à l'usu innecessariu è ancu eccessivo di opioids è chirurgia.

Ci hè una distanza trà a necessità di fisioterapia è u rapidu sviluppu di a sucità.A ghjente conta sempre assai nantu à l'interazzioni di terapia unu-à-unu, ma unu à unu ùn hè micca un mudellu di cummerciale scalabile.A terapia fisica realistica hè troppu caru è difficiule di ottene per a maiò parte di a ghjente.

Cumu risolve stu prublema, a cumpagnia di terapia fisica digitale SWORD Health hà a so suluzione.

Sword Health hè una startup di serviziu di terapia telefisica digitale in Portugallu, basatu nantu à sensori di muvimentu auto-sviluppati, capaci di cullà i dati di u muvimentu di i pazienti è chì permettenu à i pazienti di cumunicà in linea cù terapisti digitali, i terapisti digitali furniscenu feedback in tempu reale per guidà i pazienti à a riabilitazione cumpleta. corsi, furnisce una furmazione di guida persunalizata, è permette à i pazienti di compie i prugrammi di riabilitazione in casa.

SWORD Health hà annunziatu chì hà finitu un round di finanziamentu di a Serie C di $ 85 milioni, guidatu da General Catalyst è unitu da BOND, Highmark Ventures, BPEA, Khosla Ventures, Funders Fund, Transformation Capital è Green Innovations.I proventi seranu utilizati per custruisce a piattaforma MSK, chì sfrutterà u prugramma di terapia fisica virtuale di SWORD Health per furnisce un risparmiu significativu di costi à l'utilizatori.

Sicondu Crunchbase, SWORD Health hà riunitu $ 134,5 milioni in sette round finu à avà.

U 27 d'aprile di u 2015, SWORD Health hà ricevutu l'appruvazioni di a Cummissione Europea per una cuncessione di 1,3 milioni d'euros cum'è parte di u prugramma di sustegnu di l'orizzonte 2020 SME.SWORD Health hè a prima startup per entra in a seconda fase di u prugramma.

U 1 di lugliu di u 2015, SWORD Health hà ricevutu 1,3 milioni d'euros in finanzamentu di cuncessione da l'Esecutivu di Piccole è Medie Imprese (EASME) di l'Unione Europea.

U 16 d'aprile di u 2018, SWORD Health hà ricevutu $ 4.6 milioni in finanziamentu di sementi da Green Innovations, Vesalius Biocapital III è selezziunati investitori anonimi.I fondi ricevuti sò usati per accelerà u sviluppu di novi terapie digitali è guidà a crescita di l'affari di a cumpagnia.

U 16 d'aprile di u 2019, SWORD Health hà ricevutu $ 8 milioni in un finanziamentu di a Serie A, guidatu da Khosla Ventures, chì ùn hè micca statu divulgatu da altri investitori.SWORD Health usa questi fondi per avanzà ulteriormente a validazione clinica di i prudutti di a Cumpagnia, cuntinuà à migliurà i prudutti da una perspettiva di l'ingegneria, espansione l'attività di a Cumpagnia, espansione a so impronta in l'America di u Nordu, è porta a piattaforma in più case.

U 27 di ferraghju 2020, SWORD Health hà ricevutu $ 9 milioni in finanziamentu di a Serie A.A volta hè stata guidata da Khosla Ventures è unitu da Funders Fund, Green Innovations, Lachy Groom, Vesalius biocital è Faber Ventures.Finu a ora, SWORD Health hà ricevutu un totale di $ 17 milioni in finanziamentu di a Serie A.

U 29 di ghjennaghju di u 2021, SWORD Health hà ricevutu $ 25 milioni in finanziamentu di a Serie B.A volta hè stata guidata da Todd Cozzens, cumpagnu amministratore di Transformation Capital è un anticu investitore in a salute in Sequoia Capital.Investitori esistenti Khosla Ventures, Funders Fund, Green Innovations, Vesalius biocital è Faber anu participatu ancu à l'investimentu.Questa volta di finanziamentu porta a raccolta di fondi cumulativa di SWORD Health à $ 50 milioni.Solu sei mesi dopu, SWORD Health hà ricevutu $ 85 milioni in finanziamentu di a Serie C.

1

Creditu di l'imaghjini: Crunchbase

L'infusioni successive di fondi sò state guidate da u successu cummerciale significativu di SWORD Health in 2020, cù i rivenuti di a cumpagnia chì anu crescenu 8x è l'utilizatori attivi anu aumentatu quasi 5x in 2020, facendu unu di i fornitori di più rapida crescita di servizii di cura musculoskeletal virtuale.SWORD Health hà dettu chì aduprà i fondi per rinfurzà e capacità di u produttu, espansione i partenarii di l'industria, è guidà l'adopzione in l'ecosistema di amministrazione di benefici cù l'utilizatori, i piani di salute è i partenarii d'alleanza.

2

Nta l'ultimi anni, u numeru di pazienti cù u dolore crònicu cum'è u dolore di u cancer è a migraine hè aumentatu annu per annu, è ancu a pupulazione anziana, ecc., chì guidanu a dumanda di u mercatu di l'industria glubale di gestione di u dolore per cuntinuà à cresce in u prossimu. decenniu.Sicondu un rapportu di ricerca di Brisk Insights, una sucietà di cunsulenza di u mercatu britannicu, u mercatu glubale di droghe per a gestione di u dolore è di i dispositi medichi hà righjuntu $ 37,8 miliardi in 2015 è hè previstu di cresce à un tassu di crescita annuale compostu di 4,3% da 2015 à 2022, ghjunghjendu à $ 50,8. miliardi in 2022.

Sicondu statistiche incomplete da a basa di dati Arterial Orange, da u 2010 à u 15 di ghjugnu di u 2020, ci sò stati un totale di 58 eventi di finanziamentu per cumpagnie ligati à a terapia digitale per u dolore.

Da una perspettiva glubale, i prughjetti d'investimentu è di finanziamentu di terapia digitale di dolore righjuntu un picculu piccu in 2014, è in 2017, a pupularità di i cuncetti di salute digitale domestica hà aumentatu, è ci era più prughjetti di finanziamentu.U mercatu di capitale per a terapia digitale per u dolore era ancu attivu in a prima mità di 2020.

In i Stati Uniti solu, u campu di a gestione di u dulore in i Stati Uniti mostra oghje una situazione competitiva feroce, è sò emergenu un gran numaru di diverse tippi di cumpagnie.Da a perspettiva di l'investimentu, a maiò parte di i capitali più ottimisti sò cumpagnie di terapia digitale, è imprese rapprisentanti cum'è Hinge Health, Kaia Health, N1-Headache, etc.Hinge Health è Kaia Health miranu principarmenti u dolore musculoskeletal (MSK), cum'è u lumbalu, u ghjinochju, etc.;N1-Mal di testa hè principalmente per migraine.A maiò parte di l'imprese di gestione di u dolore di terapia digitale sò relativamente più focu annantu à u segmentu di u dolore crònicu.

SWEORD Health si cuncentra ancu in a cura di MSK, ma à u cuntrariu di Hinge è Kaia, SWORD Health combina u mudellu di cummerciale di Hinge cù u prugramma di eserciziu basatu in famiglia di Kaia per sviluppà a so attività di produttu è espansione u scopu è a prufundità di i so servizii di cummerciale.

Per unu, SWORD Health si riferisce ancu à u mudellu B2B2C di Hinge.Vale à dì, intruduce i so prudutti à l'imprese maiò, cumprese l'istituzioni di benessiri, etc., furnisce suluzioni MSK digitale per i piani di salute di e grandi cumpagnie, è poi portanu i prudutti à l'utilizatori attraversu i piani di salute di e grandi imprese.

In 2021, SWORD Health hà assuciatu cù Portico Benefit Services, una agenza di benessere.SWORD Health furnisce u Prugramma di Terapia Digitale per u Dolore Musculoskeletale per l'ELCA - Prugramma di Beneficiu Primariu di Salute di l'agenzia.

In 2020, SWORD Health hà assuciatu cù BridgeHealth, un centru di fornitore di prughjettu di eccellenza, per furnisce una terapia in casa (PT).I membri chì anu bisognu di chirurgia ponu riceve un supportu di pre-riabilitazione / riabilitazione in linea da SWORD Health, migliurà ulteriormente i risultati chirurgici, riducendu cumplicazioni è accurtà u tempu per vultà à u travagliu.

Siconda, a squadra SWORD Health hà sviluppatu un "fisioterapeuta digitale".Sword Health usa sensori di "tracciamentu di muvimentu di alta precisione", cumminati cù l'ultime tecnulugia di intelligenza artificiale, per allargà a portata di a terapia fisica.Ricunnisciutu a carenza di fisioterapisti in u mondu.U so pruduttu emblematicu, Sword Phoenix, offre à i pazienti una riabilitazione interattiva è hè supervisatu da un fisioterapeuta remoto.

Cunnettendu u sensoru di muvimentu à a pusizione currispondente di u corpu di u paci, cumminatu cù l'azionamentu AI, i dati di u muvimentu in tempu reale ponu esse ottenuti è furniti cun feedback immediatu, chì u fisioterapeuta pò guidà.Cù Sword Phoenix, e squadre mediche ponu estenderà u so trattamentu à a casa di ogni paziente è avè u tempu per ghjunghje à più pazienti.

A ricerca di SWORD Health hà verificatu chì a so rata di satisfaczione di l'utilizatori era di 93%, l'intenzioni chirurgiche di l'utilizatori diminuite di 64%, u risparmiu di i costi di l'utilizatori era di 34%, è a terapia sviluppata da a cumpagnia era 30% più efficace di a terapia PT tradiziunale.SWORD Health Home Care Therapy hè stata pruvata sperimentalmente per esse superiore à l'attuale standard di cura di fisioterapia tradiziunale per a malatia di MSK è hè l'unica soluzione chì furnisce riabilitazione per e cundizioni croniche, acute è post-chirurgiche di a schiena, spalle, collu, ghjinochje, codici, fianchi, caviglie, polsi è pulmoni.

Fighjendu i risultati di a cullaburazione di SWORD Health cù Danaher Health and Wellbeing Partnership, secondu Amy Broghammmer, Danaher Health and Welfare Manager, a suluzione di SWORD Health hà travagliatu bè trà i so culleghi."Dopu à 12 settimane, avemu vistu una riduzione di 80 per centu in l'intenzioni chirurgiche, una riduzione di u 49 per centu in u dulore, è un aumentu di 72 per centu in a produtividade".

Sword Health travaglia attualmente più cù cumpagnie d'assicuranza, servizii di salute naziunali, urganisazioni di mantenimentu di salute è fornitori di assistenza sanitaria in Europa, Australia è i Stati Uniti.A cumpagnia hà uffizii in New York, Chicago, Salt Lake City, Sydney è Porto.

Tuttavia, duvemu ancu nutà chì stu segmentu hè in prima linea, cù u più grande competitore di SWORD Health, Hinge Health, prima valutatu à $ 3 miliardi.Sicondu u cofundatore di SWORD Health Virgílio Bento, SWORD Health hè valutatu in più di $ 500 milioni.

Tuttavia, Bento crede chì "queste sò duie pratiche completamente diverse nantu à cumu custruisce una cumpagnia di salute", nutendu chì SWORD Health hà focu annantu à u sviluppu di i so sensori per i primi quattru anni."Ciò chì vulemu fà di più hè reinvestisce tutti i profitti grossi generati per custruisce una piattaforma chì furnisce più valore à i pazienti".

Copyright © Zhang Yiying.Tutti i diritti riservati.


Tempu di post: 09-09-2023