News - U principiu di a pistola fascia
page_head_bg

News

U principiu di u pistolu fascia

Chì sò a miofascia è a fasciolisi?

A pistola fascia, cum'è sapemu da u so nome, hè strettamente ligata à a fascia, cusì avemu bisognu di capisce ciò chì a fascia hè prima.

U cumpunente di tissutu molle di u tessulu cunghjuntivu hè chjamatu fascia, è u tissutu fascia hè scrittu cum'è un fasciu, una reta indivisibile di tissutu cunghjuntivu intornu à i musculi è l'organi in u corpu.

Per esse simplicemente, pudete pensà à a fascia cum'è una capa nantu à una strata di plastica chì copre tutti i musculi, ligamenti, tendini è ancu articuli.A mucosa bianca nantu à a superficia di un pettu di pollulu hè chjamata fascia.

A fascia pò esse strettu o inflamatu per via di mala postura, desidratazione, ferita, stress è mancanza d'esercitu.Quandu u tissutu fascia diventa tensu o inflamatu, pò esse risultatu in una gamma ridutta di movimentu, forza musculare, estensione di tissuti rossi, è à volte u dolore (per esempiu, fasciitis plantar).

Per rilassate miofasciale aiuta à riduce a fascia stretta è l'infiammazione, a maiò parte di e tecniche di rilassazione miofasciale sò focalizati nantu à u cuncettu di rilassazione, appiicando pressione per stimulà i musculi, rendenu più in più, stimolendu cusì u spindle di u tendinu pruduce l'autocontenu, riduce l'eccitabilità di u musculu. spindle musculu, rilassate a tensione musculare, in modu di migliurà a fascia di strettu è inflammazioni.

Muscle spindles: Recepturi intramurali, disposti paralleli à e fibre musculari, sensibili à i cambiamenti in a lunghezza di u musculu è u ritmu à quale cambia.Quandu un musculu hè tiratu, u spindle hè ancu allungatu è attivatu, pruvucannu in modu riflessu a cuntrazione musculare, cunnisciuta cum'è u riflessu di stretchimentu, cum'è u riflessu di ghjinochju.
Tendon spindles: Receptors à a junction of muscle fibres with tendins, disposti in serie cù fibre musculi, sensibili à i cambiamenti in u tonu musculare è u ritmu à quale cambia.L'aumentu di u tonu musculare attiva u spindle tendinoso, pruvucannu a rilassazione musculare riflessiva.L'autoinhibition si trova quandu un musculu si rilassa in modu riflessu stimulendu i spindles per via di a tensione aumentata.

Ci sò trè tippi principali di liberazione miofasciale:

Liberazione miofasciale diretta, liberazione miofasciale indiretta è liberazione automiofasciale.

A rilassazione miofasciale diretta generalmente travaglia direttamente nantu à l'area di a fascia ristretta.Fists, knuckles, coddi è altri arnesi sò usati per affundà lentamente in a fascia stretta è applicà uni pochi di kilogrammi di pressione in un tentativu di allungà a fascia.

A rilassazione miofasciale indiretta si riferisce à l'allungamentu gentile di l'area fascia stretta.I studii anu truvatu chì l'applicazione di trazione gentile à una fascia stretta pò trasfiriri u calore è aumentà u flussu di sangue à l'area di destinazione, cum'è l'allungamentu staticu.

A rilassazione self-miofasciale si riferisce à a rilassazione di i musculi è i musculi appiicannu a pressione da u pesu propiu nantu à un oggettu molle.Un fustu di spuma suave o una bola di tennis hè di solitu utilizatu, è u corpu hè pusatu nantu à queste arnesi, è a gravità hè aduprata per applicà pressione nantu à gruppi musculari specifichi per rilassate a fascia.

A pistola fascia (pistola di massaggio) è l'assi di scuma vibrante sò novi strumenti chì sò stati sviluppati per aiutà megliu à e persone in a rilassazione di l'autofascia.I sviluppatori credi chì sti novi strumenti offrenu benefici simili à e tecniche tradiziunali di rilassazione di l'autofascia, ma hè veramente un travagliu?


Tempu di Post: 19-May-2022