News - Cumu aduprà Fascia Gun Correttamente?
page_head_bg

News

Cumu aduprà Fascia Gun Correttamente?

Prima di utilizà a pistola fascia, avemu bisognu di selezziunà u capu d'accessori adattatu, a testa più chjuca (testa di balla) quandu l'area di destinazione hè un musculu chjucu, è a testa più grande (testa di ballu) quandu l'area di destinazione hè un musculu grande.

Ci hè ancu dui metudi d'usu, u primu hè strafing, mantenendu a testa di a fascia gun perpendicular à u musculu di destinazione, mantenendu a pressione approprita, è si move lentamente avanti è avanti longu a direzzione di e fibre musculari.U sicondu hè un colpu miratu, in quale a testa di a fascia gun hè tenuta perpendicularmente à u musculu di destinazione, è dopu hè culpita in a listessa pusizioni per 15-30 seconde.In ogni modu, aduprate cù u musculu di destinazione rilassatu.

Avemu bisognu di attentu à i seguenti quandu si usa una pistola fascia per prevene accidenti

Ùn aduprate micca intornu à a testa, u collu, u core è i genitali.

Contraindicated nantu à l'osse;

Pò esse usatu nantu à i tessuti molli quandu ùn pruvucarà micca u dulore severu è discomfort;

Ùn stà in a stessa parte per un bellu pezzu.

dettagli-principali-(4)

Chì duverebbe cunsiderà quandu sceglite una pistola fascia?

Una pistola fascia pratica ùn hè micca prezzu, cusì avemu bisognu di fucalizza nantu à qualchi caratteristiche in a compra, pruvate à cumprà una pistola fascia costu-effective à un prezzu prezzu.

01 Funzioni è Funzioni

L'amplitude
A gamma massima di vibrazione o oscillazione, u più altu l'amplitude, a testa di a pistola fascia pò allargà più longu, colpi più luntanu, a pressione hè ancu assai grande, u sensu intuitivu hè più putente.I dispusitivi cù amplitude più altu sentenu una pressione più intensa ancu à velocità più bassu.
vitezza (RMP)
RPM significa rivoluzioni per minutu, chì hè quante volte una pistola fascia pò colpi in un minutu.Più altu hè u RPM, u più forte u colpu.A maiò parte di i pistoli di massaggio anu un intervallu di velocità di circa 2000 RPM à 3200 RPM.Una veloce più altu ùn significa micca risultati megliu, hè più impurtante di sceglie una velocità chì vi cunvene.Di sicuru, una pistola fascia aghjustata in velocità seria più pratica.
Forza di stallà
Si riferisce à u pesu chì pò esse appiicatu prima chì u dispusitivu si ferma, vale à dì a pressione massima chì u dispusitivu pò sustene.Perchè a forza hè reciproca, più grande hè a forza di stallo, più grande hè a forza chì a pistola fascia eserciteghja nantu à i musculi, dà un sensu più forte di impattu.

02 Altre caratteristiche

U rumore
Quandu a pistola fascia hè in usu, a so unità di mutore (unità di putenza) inevitabbilmente pruduce u rumore.Certi pistole fascia sò forti, certi sò tranquilli.Sè vo site sensibile à u rumore, avete bisognu di prestu una attenzione particulari quandu fate shopping.
A vita di a bateria
A pistola fascia hè un dispositivu portatile senza filu cum'è un telefuninu, cusì a vita di a bateria hè impurtante, è nimu vole chì una pistola fascia deve esse ricaricata ogni volta chì hè usata.In generale, un colpu unicu di a pistola fascia pò risponde à i bisogni di ogni ghjornu in 60 minuti.
U capu di l'attache
Diversi capi d'accessori ponu esse selezziunati sicondu i bisogni, è a maiò parte di i pistoli fascia sò generalmente includenu accessori sferichi o bullet head in standard.Inoltre, certi capi d'accessori unichi ponu furnisce una sperienza più cumpleta, cum'è un capu d'accessori speciale per u massaggio spinali bilaterale.
U pesu di u
U pesu di a pistola fascia hè ancu una cunsiderazione, soprattuttu per l'utilizatori femine chì mancanu di forza, scegliendu un dispositivu chì hè troppu pisanti è ùn pò micca esse capace di mantene a postura per longu quandu u bracciu deve esse elevatu.
Disegnu
In più di u disignu esteticu, a distribuzione di pesu di a pistola fascia deve esse cunsideratu.Se a distribuzione di pesu hè equilibrata, a pressione nantu à u polsu è u bracciu pò esse ridutta durante l'usu prolongatu.
A guaranzia
A pistola fascia ùn pò esse usata s'ellu ùn falla, cusì avete bisognu di cunnosce l'infurmazioni di guaranzia di u pruduttu prima di cumprà, è pudete ancu cumprà servizii di guaranzia estesa o di sustituzione di difetti à un prezzu più altu.


Tempu di Post: 19-May-2022