News - EM Sculpt
page_head_bg

News

EM Sculpt

Sculptura di u corpu: Pesa i costi

Originariamente publicatu nantu à: https://skinworksmed.com/blog/body-sculpting-weigh-the-costs/

L'American Society of Plastic Surgeons hà dettu chì più di 17,7 milioni di prucessi estetichi sò stati realizati in 2019. Hè finu à quasi 300 000 trattamenti da 2018, principarmenti per via di l'aumentu di pupularità di e terapie non-chirurgiche.

Un tali prucedura non-invasive chì guida a strada hè un prucessu di perdita di grassu chjamatu scultura di u corpu.Sta categuria hè aumentata da 6% da 2018 à 2019, per un totale di 377 000 trattamenti.

I prucedure di perdita di grassu non-cirurgia sò appruvati da a FDA per aiutà à e persone pèrdite grassu stubborn chì ùn risponde micca à a dieta è à l'esercitu.Queste prucedure ùn sò micca per tutti, però.U contouring di u corpu funziona megliu per e persone in 30 liri di u so pesu ideale. Cù più di 3.400 unità installate in u mondu, più di 30 publicazioni valutate da i parenti nantu à a tecnulugia HIFEM, è più di 25 miliardi di impressioni media, i trattamenti di scultura di u corpu Emsculpt Classic è Emsculpt NEO anu fattu u so. marca cum'è capi in l'industria di i dispositi estetici.In u mondu, una media di 21 trattamenti Emsculpt Classic / unità è 39 trattamenti Emsculpt NEO / unità sò amministrati ogni mese.Chì ci hè di più ?I medichi è i partenarii chì travaglianu cù sta tecnulugia accunsenu ...

"Ùn hè micca maravigghiusu perchè Emsculpt hè a marca chì cresce più rapidamente in estetica - ricerca eccellente, tecnulugia pruvata, dati validi è risultati visibili di i pazienti. U fondu hè chì Emsculpt NEO travaglia, è travaglia per i nostri pazienti. Ugualmente impurtante, Emsculpt furnisce bonu sustegnu ".- Robert Singer, MD, Prime Plastic Surgery.
"Emsculpt hè statu un boom à a mo pratica. Affronta i prublemi di i mo pazienti nantu à a tonificazione di u corpu è a custruzzione di i musculi cù una modalità non invasiva in una manera rapida senza anestesia o downtime. Quandu si tratta di migliurà a forma di u corpu, è offre un aumentate a fiducia, i prudutti Emsculpt furniscenu ".- Steven Dayan, MD, FACS, SD MD.

"Da u primu ghjornu, Emsculpt NEO m'hà impressiunatu à mè, à u mo staffu è à i mo pazienti. Ùn hè micca maravigghiusu chì stu dispusitivu hà crisciutu per impactà più di 1 milione di persone attraversu trattamenti in un pocu tempu. rivoluzionarà l'industria di l'estetica è serve per rinfurzà a salute è a forma fisica di a nostra nazione ".- Amanda Holden, MD, Holden Bellezza Timeless.

Lanciatu in u 2018, Emsculpt hè u primu è l'unicu trattamentu in u mondu per aduprà HIFEM (energia elettromagnetica focalizzata in alta intensità) per custruisce musculi è sculpite u corpu in una sessione di 30 minuti.L'Emsculpt NEO più recentemente lanciatu, chì hà debuttatu in Nuvembre 2020, hà allargatu e capacità di u so predecessore offrendu simultaneamente a radiofrequenza è HIFEM per a riduzione di grassu è a crescita di i musculi in una sola sessione.Studi clinichi anu dimustratu chì, in media, i pazienti anu un 30% di riduzzione di grassu è 25% d'aumentu di a massa musculare.In u 2021, Emsculpt NEO hà vintu più di cinque premii, cumpresu u più recente premiu SHAPE Best of Derm Picks per u Best Trattamentu di u Corpo, i Best Beauty Buys Awards di InStyle per u Best Body Sculpting Treatment, è u Dermascope's Aestheticians Choice Award for Favorite Body Sculpting Device.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022