News - L'arme à fascia a-t-elle cet effet magique ?
page_head_bg

News

L'arme à fascia a-t-elle cet effet magique ?

Sicondu u situ web di DMS, a pistola fascia funziona cusì.

"A pistola fascia produce una rapida successione di vibrazioni è colpi chì affettanu a funzione di i meccanoreceptors (musculi musculi è spindles di tendini) per suppressione u dolore, rilassate i musculi spastici è cuntrullà l'articuli spinali per vultà à l'attività normale.Cum'è a tecnica di compressione, a pistola fascia reduce a sensibilità di trigger in i musculi, i tendini, u periostu, i ligamenti è a pelle.

I musculi è i tessuti molli sò cunnessi da fascia prufonda è superficiale, lubricazione viscosa è vini sanguini grandi è chjuchi.I metaboliti è e tossine s'acumulanu in questi tissuti cunghjuntivi, è i pistoli fascia aumentanu a vasodilatazione, chì permettenu i tissuti per riceve ossigenu frescu è nutrienti.Stu prucessu elimina i rifiuti è aiuta à a riparazione di tissuti.

A pistola fascia pò esse appiicata assai delicatamente nantu à una articulazione gonfia per scumpressà i prudutti infiammatori è sbarazzarsi di elli attraversu u sangue ".

Ma solu alcuni di sti effetti sò sustinuti da a ricerca esistenti.

01 allevia i dolori muscolari ritardati
Una rivista recente di studii hà dimustratu chì a rilassazione cù una pistola fascia pò esse efficau per allevià a soreness musculare ritardata.
U dolore musculare ritardatu hè un dolore musculare chì si trova dopu un entrenamentu d'alta intensità è alta carica.Di solitu culmina circa 24 ore dopu à l'entrenamentu, è poi diminuisce gradualmente finu à chì sparisce.U dulore hè ancu più grande quandu avete principiatu à fà eserciziu dopu un longu periodu di inattività.
A maiò parte di i studii anu dimustratu chì a terapia di vibrazione (pistola fascia, assi di schiuma vibrante) pò riduce a percepzione di u dulore di u corpu, migliurà u flussu di sangue, è allevia a soreness musculare ritardata.Per quessa, pudemu usà a pistola fascia per rilassate i musculi dopu l'entrenamentu, chì ponu alleviare u dolore musculare ritardatu più tardi, o pudemu usà a pistola fascia per alleviare u dolore muscular ritardatu quandu si mette in.

02 Aumenta a gamma di muvimentu di l'articulazione
A rilassazione di u gruppu di musculi di destinazione cù una pistola fascia è l'assi di scuma vibrante aumenta a gamma di muvimentu di l'articulazione.Un studiu hà truvatu chì un massaggio di colpu unicu cù a pistola fascia hà aumentatu a gamma di movimentu in a dorsiflexione di l'ankle da 5,4 ° cumparatu à un gruppu di cuntrollu chì usa stretching staticu.
Inoltre, cinque minuti di hamstring è rilassamentu di i musculi di a spalle inferiore cù una pistola fascia ogni ghjornu per una settimana ponu aumentà in modu efficace a flessibilità di a parte bassa di a schiena, alleviendu cusì u dolore assuciatu à a zona bassa di a schiena.A pistola fascia hè più còmuda è flexible chì l'assi di scuma vibrante, è pò esse aduprata nantu à i gruppi di musculi più chjuchi, cum'è u gruppu di musculus plantari, mentri l'assi di scuma vibrante hè limitatu in grandezza è pò esse usatu solu in gruppi di musculi più grande.
Dunque, a pistola fascia pò esse usata per aumentà a gamma di u muvimentu di l'articulazione è aumentà a flessibilità musculare.

03 ùn migliurà u rendiment atleticu
Attivà u gruppu di musculus di destinazione cù a pistola fascia durante u periodu di riscaldamentu prima di a furmazione ùn aumenta micca l'altezza di u saltu o l'output di forza musculare.Ma l'usu di l'arbureti di spuma vibrante durante i warmups strutturati pò migliurà u reclutamentu di i musculi, purtendu à un rendimentu megliu.
A cuntrariu di a pistola fascia, l'assi di scuma vibrante hè più grande è pò influenzà più gruppi di musculi, perchè pò esse megliu per aumentà u reclutamentu di musculu, ma più ricerca hè necessaria per cunfirmà.Per quessa, l'usu di a pistola fascia durante u periodu di riscaldamentu ùn aumenta micca o influenza negativamente u rendimentu sussegwente.


Tempu di Post: 19-May-2022