News - Dental-Unità
page_head_bg

News

Dental-Unità

A malatia di a gomma ligata à e complicazioni di Covid-19 in un novu studiu

Un novu studiu hà scupertu chì e persone cù a malatia di gomma avanzata sò assai più probabili di soffre di cumplicazioni da coronavirus, cumprese esse più probabili di esse bisognu di un ventilatore è di mori da a malatia. A malatia di a gomma era finu à nove volte più probabili di mori da Covid-19.Hà trovu ancu chì i pazienti cù malatie orali eranu quasi cinque volte più probabili di avè bisognu di ventilazione assistita.

Coronavirus hà avà infettatu 115 milioni di persone in u mondu cù circa 4.1 milioni chì venenu da u Regnu Unitu. A malatia di Gum hè una di e malatie croniche più cumuni in u mondu.In u Regnu Unitu, circa 90% di l'adulti anu una forma di malatia di gomma. Sicondu a Fundazione di Salute Orale, a malatia di gomma pò esse facilmente prevenuta o gestita in i so primi stadi.

U duttore Nigel Carter OBE, Chief Executive di a carità crede chì mantene a vostra salute orale puderia ghjucà un rolu chjave in a lotta contru u virus.

U duttore Carter dice: "Questu hè l'ultimu di parechji studii chì formanu una cunnessione trà a bocca è altre cundizione di salute.L'evidenza quì pare travolgente - mantenendu una bona salute orale, specificamente gengive sane - pudete limità e vostre probabilità di sviluppà e complicazioni più gravi di coronavirus.

"Se ùn hè micca trattatu, a malatia di a gomma pò purtà à l'abscessi, è annantu à parechji anni, l'ossu chì sustene i denti pò esse persu", aghjusta u duttore Carter."Quandu a malatia di gomma diventa avanzata, u trattamentu diventa più difficiule.Data u novu ligame cù e complicazioni di coronavirus, a necessità di intervenzione precoce diventa ancu più grande.

U primu signu di a malatia di a gengiva hè u sangue nantu à u to spazzole di denti o in a pasta di denti chì sputa dopu à spazzola.E vostre gengive pò ancu sanguinà quandu manghjate, lascendu un gustu cattivu in bocca.U vostru respiru pò ancu diventà spiacevoli.

A Fundazione per a Salute Orale vole à mette in risaltu l'impurtanza di piglià l'azzione precoce contr'à i segni di a malatia di a gomma, dopu a ricerca chì suggerisce chì troppu persone l'ignoranu.

L'ultime cifre raccolte da a carità mostranu quasi unu in cinque inglesi (19%) smetta immediatamente di spazzola l'area di sanguinamentu è quasi unu in deci (8%) cessanu di spazzolà in tuttu. denti è spazzola à traversu u gumline.L'eliminazione di a placca è u tartru da i vostri denti hè vitale per a gestione è a prevenzione di a malatia di a gengiva.

"U modu più efficau per mantene a malatia di a gengiva hè di spazzolà i denti cù una pasta di denti fluoru per dui minuti duie volte à ghjornu è di pulisce ancu trà i vostri denti cù spazzole interdentali o filu di u ghjornu.Puderete ancu truvà chì uttene un colpu di bocca specializatu aiuterà.

"L'altra cosa da fà hè di cuntattà a vostra squadra dentale è dumandà un cuntrollu minuziu di i vostri denti è gengive cù apparecchi dentali prufessiunali.Misuraranu u "cuff" di gomma intornu à ogni dente per vede s'ellu ci hè un signu chì a malatia parodontale hà iniziatu ".

Referenze

1. Marouf, N., Cai, W., Said, KN, Daas, H., Diab, H., Chinta, VR, Hssain, AA, Nicolau, B., Sanz, M. è Tamimi, F. (2021) ), Associazione trà periodontitis è gravità di l'infezione COVID-19: Un studiu di cuntrollu di casu.J Clin Periodontol.https://doi.org/10.1111/jcpe.13435

2. Coronavirus Worldometer, https://www.worldometers.info/coronavirus/ (accessu marzu 2021)

3. Coronavirus (COVID-19) in u Regnu Unitu, Update Daily, UK, https://coronavirus.data.gov.uk/ (accessu à marzu 2021)

4. Università di Birmingham (2015) "Quasi tutti avemu a malatia di a gengiva - allora facemu qualcosa" in linea à https://www.birmingham.ac.uk/news/thebirminghambrief/items/2015/05/nearly- all-of-us-have-gum-disease-28-05-15.aspx (accessu marzu 2021)

5. Oral Health Foundation (2019) 'National Smile Month Survey 2019', Atomik Research, Regnu Unitu, Sample Size 2,003


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022